Monday, August 29, 2011

Rambut Hitam & Hari Raya :)

assalamualaikum semua .

wah agak lama belog terabai . last entry pasal resepi ayam masak kesom untuk liyana musang tu . sebenarnya ade bersebab kenapa terabai okeyh ? saya agak sibuk menyelesaikan pelbagai acara dalam hidup ini . acara katanya . alhamdulillah , tanggungjawab lassie sebagai seorang pekerja  sudah lassie lepaskan dan kini saye telah bergelar penganggur dan bakal digelar pelajar . jadi tahun acara bagi duit raya tidak dapat diteruskan . maaf . hihihi .

yeah . hari ini merupakan hari terakhir kite berpuasa di mana esok kite akan menyambut hari raya aidilfitri.  terase seakan cepat berlalu kan ? tup tup esok dah nak raya . nasib baik lah sempat shopping taw . itu pun shopping last minute. kesian lassie kan terpakse merempuh onak duri jem di jalan raya T__________T

dan sempena hari raya ni lassie telah menghitamkan rambut lassie semula . tiada lagi rambut ala beyonce ku . kini hanya tinggal rambut rozita cik wan . hamboi over . eh'eh sebenarnya bukan untuk rambut raya , dan juga bukan sebab bakal bergelar pelajar . tapi hanya sudah terase busan dengan rambut yang lama . selain menunaikan permintaan seseorang . yeahh :)

macam rozita cik wan tak ? HA HA HA

okeyh sebelum mengundur diri pulang ke kampung , lassie ambil kesempatan ini untuk menyusun sepuluh jari memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kepala sekiranya mempunyai kesilapan atau terkasar bahasa yang pernah lassie lakukan di dalam belog ini atau diluar secara sengaja atau tidak . dan juga jika kelakuan saya ini ada mengundang kemarahan/kejijikan kalian minta diampunkan . tiada manusia yang sempurna di dalam dunia ini .

dan untuk sahabat andai mohon ampun dan maaf untuk segala kesilapan sepanjang kita berkawan . halalkan apa jua bentuk wang ringgit, makanan dan segalanya yang pernah saya diterima .  akhir saya dengan rela hati memaafkan kamu seikhlas hati . raya nanti jemput datang rumah :')

k uolls babai ! dah lambat nak balik kampung loh **huggs

4 comments:

  1. awww tomei2. suke tgk lassie rmbt hitam. comelll btw selamat hari raya aidilfitri!

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya sayammm!
    sebok beraya xsempat whatsapp wish rayee!!

    Bertambah gojess dgn rambut baruuu!...
    Nampak sehat lagi santik dr RCW ni!

    ReplyDelete

Thanks for comments . You're wonderful :)

 


Power by Blogger