Sunday, August 30, 2009

tiada Lagi Suhaizad Rahmat ~

170988-150609 ~ pic wif him clik here !

SUHAIZAD BIN RAHMAT
seorang sahabat terindah bg aku.
np ko g dlo jat.
np ?
kkdg aku nk jerit.
ta dpt nk trime ko da xde.
tp aku sedo.
sape jep aku ni kt dunie ni.
x lyk tok wat cm gtu.
Allah ag syg an die dri aku.
n kasih sayag Dia x standing ngn ksih syg aku !

ejat.
ko tawu x ?
act an ~
aku da ase aw somethin nk berlaku.
coz b4 ari ko meninggal.
after blek dr weddin adeQ.
aku alwys ngat kt ko.
alwys sgt ~
everytyme jat.
mLot + ati aku alwys sbut nme ko ~

tp aku nyesal.
np aku x text ko ~
x koL ko ~
np !!?
coz aku tawu Tuhan nk jrk an hubungan aku ngn ko.
Dia tawu aku x mmpu.

n last evenin b4 mlm ko acc 2 ~
aku, along ngan toman g mkn steamboat.
kt dataran.
aku ngat ko sgt2 ~
n aku siap ckp kt dwg ~
"eh, jum koL ejat. ajak die lepax. aku dpt ase kan die ade dekat ngn kite.
die ade kt sekeliling kwasan ni jep"
tp ag skali aku x diizinkan utk koL ko !
coz Dia tawu aku x mmpu.
urm.
upenye jat.
aku dpt ase khdiran roh ko an.
mlm 2 ko acc kt lingkaran 2 an.
dekat2 ngn dataran an.

ag stu jat.
pasai bju pon ame.
tyme aku packin bju kurung tok uma adeQ ~
aku pgg bju kurung puteh aku ~
n terdetik.
"eh, ni bju tok mlawat owg meninggal dunia"
tp perasaan itu aku abaikan an jep.
coz aku tawu xde perkara buruk mungkin berlaku.
tp aku siLap.
aku amat siLap !

di saat kegembiraan kami sume.
terjd stu kjdian yg x mungkin kami lupe.
shbt terindah ku pegi utk selama2nya.
yarh !
ie pegi ! ko g jat !
tinggal an KAMI ~
walaupon air mate darah skali pon.
x mungkin die kembaLi.

mungkin sukar tok kami tempuh.
bkn kwn2 die jep.
tp family n len2 len.
coz die terbaik ~
terhebat ~

jat.
ko jgn sdeyh aw.
kwtg jnjy akn bangkit blek.
walaupun byk dugaan yg dtg k ~
insyllh kwtg byk kan doa tok ko jat.
bia ktwg sepi di dunia.
tp jgn ko sepi di sne.

jat.
thx sgt2.
ko usap ubun2 aku an.
pastu pesan kt aku an
"mak aku ckp baik usap ubun2 owg"
thx sygs. give me a last sweet moment.
aku nk mtx maap mlm b4 2 x dpt nk amek ko kt PG ~
tok hang out ame2
berulang kali aku sala an diri aku ~
tp akhirnye aku phm ~
upenye Dia x izin an aku wat cmgtu.
coz Dia tawu aku x mmpu . . . .

last words ~ ejat, ko mmg poyo !


* dear bLog. . .sye da tade kwn yg poyo + gagah ag ! =( smge ko tenang di sne jat. Al-fatihah.

5 comments:

  1. susah nk trime sume ni kn sygs..
    dye pegi mse kte bru nk rse nikmat bsame..
    dye pegi mse kte bru nk bergumbira..

    nape dye pegi dlu!!!!...

    hurmmm..
    ktE kne cube jd GAGAH cm ie..
    tuk bgkit smule..

    ie tERBAIK..TERMANT0p..
    sume yG baik ad pd ie..

    wdu sgt2 sme ejat =(

    ReplyDelete
  2. mmg yg baek slu akn pergi dl kan??
    mengape ek??
    soalan 2 slu jd persoalan dlm pale otk nie,,
    aih..
    semoga dia tenang n bahagia kat sana kan2??


    hehe..
    ske amat owg usap ubun2 nie,,
    dl mem slu wat.
    tp ckrg xdew sape nk wat cm 2
    =(
    so ckrg usap sdri jew,,
    hehehe

    ReplyDelete
  3. EJAT ! u will neva be replaced sygs !
    saat kite terlalu gembira bersama
    saat kite rase kite perlu kan die !
    tibe2 ALLAH uji kite nan dugaan yg maha berat ni . .
    sape la kite untuk menidakkan takdirNYA
    ape yg perlu kite wat skang kawan2?
    BANGKIT dan BANGKIT !
    emm siyesLy skang aku ta mampu untuk bangkit sorang2
    aku pelukan kalian dalam hidup aku
    sangat2 pelukan !

    patennnnn !
    sebab entry ko ni aku anges g !
    da la aku anges kat zorro ri 2 !
    maLu =((

    SUHAIZAD BIN RAHMAT
    moge kau tenang kat sane sygs
    KAMI sentiasa merasakan kehadiran kau dalam aty kami !
    kite ta jaoh kan ejat ?
    kite dekat jep kan ?
    =))
    1 day kite pasti akan jumpe kan sygs ?

    ReplyDelete
  4. semoga arwah ditempatkan dalam kalangan org yang soleh..

    ReplyDelete
  5. salam...Im just want to noe..how did he die..?Al-Fatihah...

    ReplyDelete

Thanks for comments . You're wonderful :)

 


Power by Blogger