Sunday, August 30, 2009

K.A.M.I


yeax !~
ni sume bermuLe dr sekoLah teknik KLUANG ~
aku jmpe dak2 ni ~
hakhakhak ~

kaLo nk dicte an cte2 kt skool dlo.
sploh page x ckop ni.
dgn nges nye, kck atynye, fly nye. mcm2 ag ler.
hahaha ! so sweet ~
kLko agt.

den.
ktwg ialah geng2 comei. cm hrm !
hahaha ~
aku, hidkaseh, LezaohLeza, azeLa.
+ adeQ n sha2.
kami an berempat walau berenam.
hahaha !

act ktwg jd scorer softball dlo.
2 yg rapat ngn dak2 laki softball.
2 ler bermule kesah K.A.M.I
tp tyme 2 mbe ktwg ramai.
de midi, bart n lain2 lg.

tp.
skg.
ehm.
abai kan k.
n now !


credit 2 them !

*hidkaseh ~ ALONG


ko bitch cengeng.
ckp tayah
de perasaan.
tp sbnnye aty tisu. tisu jmbn lak 2.
hahah.
tp act aku pong gtu !
idup sbgai sowg wanita yg ingin dibelai ~
WTF !!!
LOVE u damn2 !

*LezaohLeza ~ LEZA


hoho.
sjnis mhlok yg agak xde prsn.
sukar diramal perngainya.
seyes.
hahaha.
pe2 ler leza.
jgn wat bnd peLik2 agt.
aku sygs kt ko k~


*azela ~ AZE


die ni ag xde prsn.
haha ~ cool jep (kunun)
if mbe len da leleh2.
die bley relax2 ag.

plzz nges sygs
!
haha ~

sygs ko doe !


*..toman.. ~ TOMAN


uii.
owg yg terlalu berprsn.

mcm2 ler kwn aku ni ~

sowg laki yg phm
psl prsn aku ~
die amat caring trhdp kwn2 die.
die xde ganty ~ jgn nk emo2 ag !
ily !

*..incix ejat.. ~ EJAT


hikhik.
die kwn aku yg gagah.
gagah ?
sbb bdn die an gagah ~
hahahaha ~
die poyo amat + sowg dak terperasaan.
syg ko sntiase ~
smpai ke ujung nafas aku.

+
+
+


*dear bLog n bloggers.

pena tgok cte KAMI the movie ?
aze pena ckp cmne ler if bnd cm dlm cte terjd kt ktwg an ?
ehmm. skg.
mmg da terjadi. .
seorang shbt kami da meninggal kan kami di sinie.
di saat2 kami terbang bersama memetik bintang di langit.
cbe byg an di saat terbang tnggi ttbe jtoh rbah ke bumi ?
hanya Tuhan yg tawu isi aty kami ni ~
tp xpe an.
idup ni mmg p**** ~
tp esok mseh ade.
an? =))

" Allah sembunyi kan matahari.
dan datang an ujan dan pns
upenye di sbalik itu.
ada pelangi yg indah akn muncuL
"

4 comments:

  1. yeh..
    toman cgt bperasan,,
    manusia yg kuat touching,,
    kan2??
    ssh nk pujot pening pale mak cik..
    aahak..



    yeh
    kowg mmg cm cte kami 2,,
    time tgk cte 2 ngn toman pn,,
    toman manyak kali ckp cte 2 cm kowg..
    heee
    dia mmg cyg kowg amat2..
    heee..
    tp hope xjd cm kami cgt ,,
    cz pas ABU pergi..
    mereka berpecah..
    kowg xkan..
    tpp bersama kan2??
    hehee..
    ^_^

    ReplyDelete
  2. KAMI !
    hidup ini mmg PALAT ! tape esok masih ade !
    yeeeha !
    SMT KLUANG yg menemukan kite kan sygs !
    weee teramat chenta ame mereka ni !

    nan kowg la aku kenal erti SAHABAT !
    patenggg ! nape ko ta cakap ko syg aku ?
    sume dapat syg ko !
    aku jep ta dapat !
    aku anges la cani !
    huk3
    =((

    demi mereka yg masih hidop
    jangan hidop dalam kenangan
    kehidupan mst di teruskan !

    ngat pesan OPTIMUS PRIME kite oke !

    ReplyDelete
  3. hukhuk..
    dian x de pon..
    i wanna be apart of them..
    haha :) can ah??

    ReplyDelete

Thanks for comments . You're wonderful :)

 


Power by Blogger