Friday, September 03, 2010

Hello September :)


hello september n you !
terlalu lame tidak update my baby blogy . rindu lassie tak ? hah ? tak rindu pun? terima kasih banyak-banyak. i like yu ! HAHA :P act ade beberapa faktor yang lassie tak dapat nak update blog . lagipun otak rase cam jem . bile mula menaip jep mesti keluar perkataan 'nuff' . then tertaip ayat 'saya suka duit' . 'saya ingin menjadi pengejar earning nuffnang yang berjaya '. huh ! atoyai ! macam mane itu ! penin saya . nape mesti tertaip ayat mcm gitu ?  apakah lassie sedang mengalami sindorm nuff ? HAHAHAHA . nasib baik ynn dan huda hudhud berjaye buat saya hilangkan sindorm tu . love yu yarh :)

HAHAHA . k larh takde ape pun yang hendak diketawakan . sebenarnya saya sedang melalui hari-hari yang amat sibuk . terlalu penat . hinggakan tak terperasaan dah 3hari berlalu dalam bulan september . cepatnya masa berlalu . masa , tolong bergerak perlahan sikit . saya terlalu letih . hinggakan masa kini, saya masih menghadap kerja-kerja office yang dibawa balik ke rumah . simpati ? tidak perlu . itu lerh namenya mencari rezeki .
sudah penat mahu menaip . plus takut sindorm nuff datang balik . :P saya mahu sambung menguruskan kerja-kerja office yang berlambak ni . selamat malam wahai pujaan. HAHAHA

semoga September akan jadi lebih tenang :)

2 comments:

Thanks for comments . You're wonderful :)

 


Power by Blogger