Thursday, July 29, 2010

Tolong ! Ada Orang Gila Meroyan Dengan Saya !


hello sume :)
currently lassie di ofis .
sekali sekala akan jenguk ke my baby bloggy ni .
tibe-tibe after lunch .
terkejut masuk di my baby bloggy .
biler ternampak ini .


sape itu daniel ?
saya pun tak pasti siapa ?
sepupu saya umur 11 tahun name daniel .
tak mungkin dia kan ? kan ?
HAHAHA . LOL .
sumpah kelakar la .
lassie tak pernah piki lassie ni cun ke ape ke .
tapi kalau hakikat ? terima jep lerh kenyaatan .
HAHAHAHA . annoying ?
yesh ! saya berjaye buat kamu rase annoying ?
tapi ade saya kesah .
tapi , terima kasih kerana masih kesah dengan hidup saya .
saya suke awak :)

*for daniel ; kalau cinta katekan sahaja . mana tawu berbalas kan ? 
HAHAHA . jangan lerh sampai gila meroyan mcm gini . 
takot saya . wek ! ;P


ini saya yang sememangnya cun .
tolong buang perkataan bajet tuh ? oke ?
HAHAHA :D

16 comments:

  1. hahaha.. hamik ko lelaki. nak sound2 plak. belasah kang. ntah ape yang die tak puas ati tu pun tak tau. choi!

    ReplyDelete
  2. pehh laki pon suka sound org mcm tu ekk ? ingatkan pompan je . HHA

    ReplyDelete
  3. ntah2 dia x penah tgk org cun..
    tu y tetibe kene sawan kot..
    hehehe..
    anywy..nice blog :)

    ReplyDelete
  4. biase lah...ade je 0rang yg akan tak pas ati gan kelebihan org len...cool dear..:)

    ReplyDelete
  5. hahaha cis lassie...durjana sungguh daniel tu
    haha..susa kan jadi hot ni..?ada je org nak jles and sampai meroyan.haha.
    saba saba.dia frust tu x dpt lassie

    ReplyDelete
  6. @0sh!Nz d' sen0r!ta

    tawu xpe syg .
    tapi sure ke laki ?
    nta lerh . HAHA

    ReplyDelete
  7. @˙·•♥ QaSeH ♥•·˙

    x pernah tgok org cun ?
    alahai sian kan gitu . HAHA

    thx yunk :)

    ReplyDelete
  8. @AkuChumel

    hot ? oh tidak lerh .
    biase biase jep .
    HAHA . kan lassie da ckp .
    kalau cinta ckp .
    ade tawu kot kot berkenan di hati .
    HAHA .

    ReplyDelete
  9. hai..ni just teguran...jangan kecil hati ye..

    perempuan tak elok la ambil gambar jelir lidah macam tu..tak manis..

    ReplyDelete
  10. haha..ni mesti lelaki yg suke stalk2 org..pastu tbe2 bg comment cari pasal sbb nk tarik perhatian..aduhhh..sape la daniel tu kn??

    ReplyDelete
  11. @Anonymous

    hai anon
    okeoke
    thx tegur lassie .
    kekadang tak sedar bnde2 gitu .
    pd pandangan org tak manis upenye .
    tapi sekarang .
    mmg da tak amek gambar lagi dah .
    w508 da hilang .
    hanya harapkan kamera ayah jep :((

    anywy thx ea awak :)

    ReplyDelete
  12. @Cik Lily

    entah lerh ea .
    at least bagi lerh salam dulu kan ?
    huhu .

    ReplyDelete

Thanks for comments . You're wonderful :)

 


Power by Blogger