Wednesday, June 30, 2010

Contest DiannaSgtBaik :)

CONTEST GAMBAR WEBCAM PALING COOL


syarat-syarat penyertaan :)
1. Ambil gambar dari webcam/camera anda, gambar paling unik sekali. paling cool,
paling comel, paling kelakar. ( saya bukan tengok cantik ke tak tau ) mesti
gambar anda sendiri, taknak gambar artis ke, kartun ke ape ke ye.
2. Limit gambar adalah dua seperti contoh diatas, taknak hantar asing2, mesti sama.
3. Follow blog saya ni dan juga blogshop saya : sayapunyashawl
4. Buat satu entry tentang contest ni dan titlenya adalah Contest Diannasgtbaik,
letak sekali gambar saya yang gabak diatas, resize dulu tau,
dan kemudian komen dekat entry ni. letak url entry tu sekali yer.taknak letak
kat shoutbox yer.
5. contest akan dinilai oleh saya sendiri dan hanya 3 orang yang gambarnya
paling cool sahaja akan dapat hadiah. ingat saya lihat keunikkan gambar.
bukan kecantikkan paras rupa ya.
contest end : 1 July 2010

* * * 
ini gambar saye ! COOL kan ?
eh'eh GEWDIX  ker ? i loike :)
HAHAHAHA

. vote 4 me k :) .

. amat bengang , HD hilang ! .
. gambar wc ade dalam itu .
. grrrr .

5 comments:

Thanks for comments . You're wonderful :)

 


Power by Blogger